باربری کاج

سرویس اسباب کشی و باربری در تهران

باربری کاج

سرویس اسباب کشی و باربری در تهران

باربری و توصیه های اطلس بار در جابجایی وباربری

باربری یکی از مراحل مهم و حساس در جابجایی اثاثیه و لوازم است.

در صورتی که قصد جابجایی دارید بهتر است نسبت به مراحل کار باربری و اسباب کشی اطلاعاتی به دست آورید و اقداماتی که باعث سهولت در کار اسباب کشی و باربری می شود را انجام دهید. این باعث می شود از سختی و مشکلاتی که در هنگام جابجایی غیر قابل اجتناب است کم شود و اسباب کشی هر چه دلپذیرتر و آسان تر گردد.   برنامه ریزی اصولی در اسباب کشی باعث کاهش نگرانی و استرس می شود و باعث اطمینان از به سلامت رسیدن بار و اثاثیه شما به مقصد خواهد شد.

باربری و توصیه مهم در مورد انتخاب راننده

انتخاب راننده ماهر از مهم ترین بخش های باربری است.

در انتخاب راننده ای که قصد حمل وسایل و لوازم شما را تا مقصد مورد نظر دارد دقت کافی داشته باشید. از رانندگانی که مهارت کافی در رانندگی دارند و با مسیرهای مختلف آشنا هستند استفاده نمایید. در صورتی که باربری شما به صورت بین شهری است و قصد دارید از شهری به شهر دیگر اسباب کشی کنید این مسئله حساسیت بیشتری پیدا می کند. زمانی که راننده با مسیرهای تردد آشنا نباشد باعث سردرگمی خودش و شما و وسایل تان در جاده می شود و این باعث افزایش طول مدت اسباب کشی می شود که هم خستگی و هم استرس زیادی به دنبال خواهد داشت.

نکته مهم دیگر این است که راننده را از نوع وسایلی که قرار است حمل شود مطلع گردانید. این کار باعث می شود در نحوه بارگیری و تخلیه آن دقت کافی به عمل آید. ممکن است وسایل شما حساس و شکستنی باشد پس بهتر است در چیدمان آن داخل ماشین دقت کافی به خرج دهید و از انواع پتو و وسایل ضربه گیر در میان وسایل استفاده کنید و راننده را از این امر مطلع کنید تا با دقت بیشتری رانندگی کند و از مسیرهایی که امکان تکان های شدید به ماشین را دارد تردد نکند.

خدمات راننده در حین باربری

راننده در هر موقعیت و شرایط باید حافظ بار و اثاثیه شما باشد.

راننده باید در طول مسیر به طور مرتب از اثاثیه بازدید کند تا از سلامت بار و قابل اطمینان بودن مهاربندها مطمئن شود. توقف و ترمزهای ناگهانی ممکن است باعث باز شدن مهاربندها شود از این رو راننده موظف است قبل از ترمز کردن حتما باربندها را بررسی کند. اگر در هنگام تخلیه بار از ماشین اسباب کشی متوجه شدید که باربندها محکم نیستند و یا اثاثیه شما در ماشین جابجا شده اند حتما باید راننده را ملزم کنید که این مشکل را به شرکت باربری خود اطلاع دهد و هماهنگی های لازم در این خصوص برای ارائه بهتر خدمات باربری به شما صورت بگیرد.

همچنین راننده و کمک راننده در هنگام باربری و بارگیری وسایل باید در جایی توقف کنند که کمترین مزاحمتی برای کارگران حمل بار به وجود نیاورند. زیرا کوچکترین سهل انگاری باعث آسیب دیدگی وسایل و یا طولانی شدن مدت زمان باربری و اسباب کشی می شود.

در پایان خدماتی که باید از یک راننده ماهر ماشین باربری انتظار داشته باشید :

حضور به موقع در محل اسباب کشی

استفاده از باربندهای محکم و مناسب برای محافظت از بار

اطمینان از سلامت ماشین اسباب کشی پیش از شروع به کار بربری

تعمیر ماشین حمل بار در صورت نیاز قبل از حضور در محل

داشتن کمک راننده ماهر

تسلط کامل به رانندگی و جاده ها

حس وظیفه شناسی

حفظ امنیت بار در حین رانندگی